Tuesday, November 23, 2010

hidop aku lah !

hidop memang kadang kadang senang .
kadang kadang susah .

hidop aku skg tgh susah ,
pokai gile , duit pun takde .
mane erk aku nak cari duit ??
nk keja p budak cm aku niyy takde sape nak terima .

dok umah tanam anggur tak dapat ape pun .
nak harapkan mak bapak aku kesian lak .

aku niyy menghabiskan duit orang rumah je ..
erm , knp erkk hidop aku cm niyy ?
ade orang yang aku sayang pun sume dah taknak layan aku .
erm takpe lah .

aku tahu aku sape . bukan sempurna untuk dorang sume .
tol arkkk ?
bek hidop sorang2 takde ah manyakitkan hati lagi .

erm . sekarang aku sayang family aku ,
mmbe , akq n abg angkt .
yang len sume aku ketepikan dulu .
sakit otak ahh pikirr orang yang tak berkenaan niyy .

erm . hope koang paham aku k .

No comments:

Post a Comment